Представники Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника продовжують зустрічі зі старшокласниками ліцеїв міста та області, під час яких розповідають талановитій молоді про плюси навчання і карʼєру, яку вони можуть побудувати за підтримки університету.

Так, 23 квітня 2024 року відбулася онлайн-зустріч зі студентами Самбірського фахового педагогічного коледжу імені Івана Филипчака.

У зустрічі від університету взяв участь відповідальний секретар приймальної комісії Іван ПЛЕЦЬ та представники від кожної кафедри Педагогічного факультету.

Під час зустрічі потенційним абітурієнтам подали основну інформацію про університет та про вступ в університет у 2024 році, а також про величезний науковий та освітній потенціал університету та його значний внесок у розвиток Івано-Франківського регіону; про значні досягнення викладацького колективу університету в різних рейтингах, у тому числі й міжнародних; про міжнародну та грантову діяльність університету; про наявність значної кількості державних місць в університеті; про можливість отримання різних стипендій для найактивніших студентів; про можливості державного грантового фінансування успішних контрактників, що є цьогорічною новинкою; про насичене різноманітними подіями студентське навчання та дозвілля в університеті та, зокрема на Педагогічному факультеті; про можливості поєднання роботи та навчання за індивідуальним графіком відвідування занять. Більш детальну інформацію отримали учні про особливості освітніх програм Педагогічного факультету.

Висловлюємо щиру подяку кандидату педагогічних наук, спеціалісту вищої категорії, викладачу-методисту, відміннику освіти України Олегу КРУГЛЯКУ та спеціалісту вищої категорії, викладачу-методисту, відміннику освіти України Ользі СКОЛЕЦЬ за запрошення, а також доктору педагогічних наук, професору Неллі ЛИСЕНКО за організацію зустрічі та відповідальному за профорієнтаційну роботу Педагогічного факультету, доценту Олегу ДОВГОМУ за модерацію цієї онлайн-зустрічі.

Сподіваємося, що студенти коледжу зроблять вдалий вибір щодо здобуття повної вищої освіти.