На базі Державної вищої професійної школі м. Хелмі відбувся міжнародний студентський семінар «Забезпечення цілісного розвитку дитини».
З доповіддю на тему «Стратегічні орієнтири системи освіти в Україні на початку ХХI століття: традиції та інновації» на семінарі виступила завідувач кафедри педагогіки початкової освіти, доктор педагогічних наук Марія Оліяр, яка розкрила мету і завдання Концепції нової української школи та шляхи її реалізації. Доцент кафедри педагогіки початкової освіти Галина Русин розповіла польським науковцям і студентам про основні напрями виховної роботи на Педагогічному факультеті ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника».
Під час семінару виступили: магістрантка 1 курсу спеціальності «Початкова освіта» Педагогічного факультету Наталія Судук з доповіддю на тему «Проведення однотемних та однопредметних уроків у малокомплектній школі», яка у своєму виступі розкрила проблеми початкової школи в гірських регіонах України та важливість фахової підготовки майбутніх учителів до роботи в сільських школах. Софія Головчак, магістрантка 2 курсу, презентувала виступ «Особливості впровадження інклюзивного навчання в початкових школах України», акцентуючи увагу присутніх на актуальності проблеми в Україні.
Доктор наук, професор Державної вищої професійної школи в м. Хелмі Pawel Skrzydlewski у виступі на тему «Розвиток дитини та розвиток людини – філософсько-педагогічний підхід» розкрив основні морально-філософські постулати, на яких повинне ґрунтуватися виховання дитина в сім’ї, школі, суспільстві. Halina Bejger, доктор наук, викладач кафедри педагогіки Державної вищої професійної школи в м. Хелмі, виступила з доповіддю «Турбота про дитину-сироту та її права». Актуальні оcвітньо-виховні проблеми висвітлили польські студенти, презентуючи свої наукові дослідження і проекти: «Кібернасильство та розвиток молоді» (Katarzyna Rrasnowska); «Права дитини в освітньому просторі» (Edita Kowalczyk, Aneta Dudek, Agnieszka Radzichowska, Joanna Matwiejczuk).
Після виступів розгорнулась дискусія щодо проблем, які розглядалися в процесі семінару. Українські студенти зазначили, що такі наукові зібрання корисні для вивчення педагогічного досвіду інших країн та подальшого професійного зростання.