26 жовтня 2017 р. в загальноосвітній школі № 11 м. Хелм відбувся науково-методичний семінар «Професійна підготовка педагогічних кадрів за умов реформування системи освіти в Україні та Польщі».
Програма семінару охоплювала широкий спектр актуальних теоретичних і практичних проблем. Зокрема, в ході семінару науковці з Прикарпатського університету імені Василя Стефаника, педагоги загальноосвітньої школи № 11 м. Хелм, студенти-випускники та магістранти Педагогічного факультету Прикарпатського університету імені Василя Стефаника обговорили проблеми: управління загальноосвітнім закладом в умовах реформування системи освіти в Польщі та Україні (JwonaCeret, TomaszTurowski, Марія Оліяр), оволодіння студентами інноваційними технологіями виховної роботи з молодшими школярами (Галина Русин), удосконалення навчально-методичного забезпечення освітнього процесу в початковій школі (ElżbietaNowosad), використання майбутніми педагогами інтерактивних технологій у початковій школі (JoannaBartosik), оволодіння методикою проведення інтегрованих уроків (MariaWojtas), інноваційних підходів до використання наочності як засобу засвоєння учнями складних тем з математики (MarekStojecki), розвитку логічного мислення першокласників на уроках математики (EwaLipska) та ін.
Директор ЗОШ № 11 м. Хелм Івона Серет підсумувала у своєму виступі, що у педагогів Польщі та України є чимало спільних проблем, оскільки освітні системи обох країн перебувають у процесі реформування. Тому міжнародна співпраця, поєднання науки і практики, обмін досвідом дають можливість більш ефективно вибудовувати стратегію розвитку системи освіти, швидше рухатися в напрямі вдосконалення професійної підготовки майбутніх учителів, розроблення інноваційних методик і технологій навчання та виховання школярів.
Логічним завершенням науково-методичного семінару стала домовленість щодо розроблення та підписання угоди про співпрацю між кафедрою педагогіки початкової освіти ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» і загальноосвітньою школою № 11 імені Ірени Сендлер, яка передбачає подальші кроки в напрямі зміцнення і розширення зв’язків між навчальними закладами.