Міжвузівський науковий семінар: ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ ВИКЛАДАЧА І БРЕНДУ УНІВЕРСИТЕТУ, ЇХ ВЗАЄМОВПЛИВ

Відбувся Міжвузівський науково-методичний семінар на тему «Формування бренду викладача і бренду закладу вищої освіти: особливості, ризики, взаємовплив», в якому взяли участь науковці з Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника та з Університету Григорія Сковороди в Переяславі. Під час семінару, який проходив у змішаному форматі,  обговорювались питання особливості формування бренду університету та бренду викладача, взаємовплив індивідуального бренду освітянина та бренд  ЗВО, позитивні наслідки та ризики такого взаємовпливу.

З вітальним словом до учасників семінару звернулась декан педагогічного факультету професорка Оксана Кондур. Вона наголосила на важливість формування бренду і університету, і викладача, та описала алгоритм побудови бренду викладача, а також назвала найвідоміші персоналії ПНУ, завдяки яким сформувався сучасний бренд університету.

Професор кафедри фінансів Роман Щур розповів про складові іміджу університету, що у підсумку формують його бренд. У доповнення доцентка кафедри фінансів Тетяна Солоджук описала існуючі світові та вітчизняні методики рейтингування університетів і зробила компаративний аналіз системи рейтингування викладачів на прикладі Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника та Університету Григорія Сковороди в Переяславі.

Щодо особливостей формування персонального бренду викладача та його місце у формуванні бренду ЗВО розповіли доцент кафедри фінансів Іван Плець та доцент кафедри підприємництва, торгівлі та прикладної економіки Володимир Стефінін.

Сучасні умови та ризики формування бренду викладача, роль університетів у цьому процесі, а також існуючі взаємозв’язки між цими поняттями описав відомий фінансист, Академік Академії економічних наук України та Української академії економічної кібернетики, професор кафедри фінансів університету з Переяслава Віктор Мельник. Його колега професорка Валентина Тропініна розповіла про досвід закордонних університетів в освітньому бренд-менеджменті та окреслила напрямки подальшої співпраці наших ЗВО, що дозволить одержати синергетичний ефект та підсилить бренди університетів.

В обговоренні взяли участь заступниці декана доцентка Наталія Кирста, професорка Оксана Цюняк, завідувачка кафедри початкової освіти Руслана Романишин та аспірантка кафедри Наталія Котурбаш, викладачі кафедри  педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика на чолі із завідувачкою професоркою Любов Прокопів.

Захід було проведено у рамках IV Зимової школи «Освітянин для майбутнього покоління» під патронатом Всеукраїнської ГО «Інноваційний університет», одним із засновників якої є відомий дослідник освітньої політики професор Тарас Фініков, а членом правління є Володимир Стефінін.