5 квітня кафедра філології та методики початкової освіти факультету педагогічної освіти та соціальної роботи Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки (модератор канд. пед.наук, доц. В.В. Вітюк) спільно з кафедрою педагогіки початкової освіти ДВНЗ «Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника» (модератор канд. пед.наук, доц. Г.А.Русин) провели І Всеукраїнську науково-методичну конференцію здобувачів вищої освіти і молодих учених «Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи у контексті становлення Нової української школи».
Основні напрями роботи конференції: психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутнього вчителя початкової школи в умовах викликів сучасності; формування лінгводидактичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи; пріоритетні напрями розвитку початкової літературної освіти; застосування традиційних та інноваційних технологій навчання у процесі реалізації мовно-літературної освітньої галузі закладів загальної середньої освіти; теорія і практика реалізації інтегрованого підходу до навчання в сучасних закладах освіти. У рамках конференції відбулося засідання круглого столу «Підготовка здобувачів вищої освіти до роботи з підручником у Новій українській школі».
Учасників конференції щиро привітала і побажала плідної співпраці в реалізації концептуальних засад Нової української школи декан факультету педагогічної освіти та соціальної роботи Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, доктор педагогічних наук, професор А.В. Лякішева.
Про організацію навчально-виховного процесу на педагогічному факультеті ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», реалізацію проекту «Гірська школа. Стан. Проблеми. Перспективи розвитку», діяльність проектно-освітнього центру «Агенти змін», міжнародного проекту ERASMUS+ «MoPED – Модернізація вищої педагогічної освіти з використання інноваційних інструментів викладання», першого в Україні «Університету обдарованої дитини», проведені міжнародні та всеукраїнські науково-практичні конференції, студентські конференції та конкурси, специфіку проходження педагогічної практики студентами в школах Польщі, навчання за подвійними магістерськими програмами в Прикарпатському університеті розповіла кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки початкової освіти Г.А. Русин.
Продовженням доповіді Г. А. Русин були виступи студентів педагогічного факультету, які ознайомили присутніх із колом науково-методичних інтересів, проведеними виховними та благодійними заходами. Так, студентка Мар’яна Воєводченко висвітлила особливості використання казкотерапії у навчально-виховному процесі початкової школи. Христина Угорчак розкрила шляхи розвитку творчості молодших школярів на уроках літературного читання, Наталія Котурбаш окреслила основні напрями роботи з обдарованими дітьми на прикладі «Університету обдарованої дитини». Студентка ІІ курсу спеціальності «Початкова освіта» Наталія Лещук ознайомила присутніх з історією становлення та розвитку Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, основними напрямами діяльності факультету педагогічної освіти та соціальної роботи і поділилася роздумами про те, чому вона обрала навчання за спеціальністю «Початкова освіта». Маргарита Тихонова презентувала методику роботи над словниковими словами на уроках української мови в початковій школі, представлену у робочих зошитах, які були підготовлені під керівництвом кандидата педагогічних наук, доцента кафедри філології та методики початкової освіти В.В. Вітюк. Юлія Вілюра та Софія Андрійчук висвітлили особливості застосування технології критичного мислення на уроках української мови, літературного читання, математики, природознавства в початковій школі.
Неперевершеною була міні-театралізація у виконанні студентів педагогічного факультету Прикарпатського університету. З особливою увагою та позитивними емоціями учасники конференці переглянули відеофільм, підготовлений студентами, про студентське життя на педагогічному факультеті Прикарпатського університету.
Майбутні педагоги відвідали Педагогічний коледж у м. Луцьку та провели там профорієнтаційну роботу. Цікавими і насиченими були екскурсії в історико-культурний заповідник «Старий Луцьк», у замок Любарта, студенти ознайомилися з архітектурним розмаїттям пішохідної вулиці імені Лесі Українки.