12-13 червня 2018 р. у рамках проекту ERASMUS+ «Improving teacher education for applied learning in the field of vocational education» 574124-ЕРР-12016-1-DE-EPPKA2-CBHE-JP на базі Львівського національного університету імені Івана Франка відбувся 6-й семінар для викладачів. Від нашого університету участь у роботі семінару прийняли – доцент Інга Єгорова, професор Інна Стражнікова (педагогічний факультет), доценти Соломія Мацола, Михайло Мацола, Галина Михайлів, професор Михайло Романюк (економічний факультет). Цілі зустрічі: ознайомлення з інноваціями сучасної дидактики вищої школи (трансферно-орієнтоване навчання, сприяння рефлексивному мисленню), ознайомлення зі спеціальною професійної освітою (передовий досвід Швейцарії, роль професійної освіти для людей з особливими потребами, перехід людей з особливими потребами на ринок праці), вивчення досвіду організації студентської консультативної служби як одного із завдань університету. З привітальним словом виступив декан педагогічного факультету Д.Д.Герцюк. Під час роботи семінару піднімалися питання розвʼязання проблем використання студентами теоретичних знань на практиці у Німеччині, Іспанії та Україні. Зокрема, Ліан Платц (університет м. Констанц) наголосила на роботі студентського літнього інформаційного табору при університеті, за підсумками діяльності якого студенти (як після проходження практики) розробляють портфоліо з власними досягненнями та прогалинами, що відображається у цифровому форматі на відповідних сайтах університету. Розвіта Бурхарт поділилась досвідом роботи студентської консультативної служби в університеті Констанц. Основна мета служби – інформувати й підтримувати студентів на всіх етапах навчання. Служба має певні відділи: центральний відділ консультацій з іспитів (розробка вимог та білетів до іспитів, розклад, психологічна підтримка студентів перед іспитами тощо), відділ гендерної рівності, підтримки сімʼї та різноманітності (робота зі студентами з обмеженими можливостями), відділ запису – допомога студентам у написання наукових робіт (рефератів, статей, дипломних проектів та ін.), центр карʼєри – профорієнтація (написання резюме, проходження співбесіди при працевлаштуванні, пошук роботи), відділ соціального консультування. Фернандо Маруенда (Валенсія, Іспанія) висвітлив питання отримання освіти особами з обмеженими можливостями, зокрема відбувається адаптація навчального року, існують альтернативні види контролю, спеціальні правила відвідування занять, відбуваються зміни організації навчального часу і працює спеціальний супроводжуючий персонал. Кожен день роботи семінару був надзвичайно інформативним, насичений атмосферою співробітництва та позитивними емоціями. Підсумком плідної роботи усіх учасників стало вручення сертифікатів про проходження навчальних студій.