Вивчення кращих інноваційних практик у Кіпрському університеті:

Міжнародний проект «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (MoPED) програми ЄС Еразмус + КА2 – Розвиток потенціалу вищої освіти (№586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2- CBHE-JP)
   Упродовж тижня (4-8 червня 2018 р.) викладачі педагогічного факультету – доктор педагогічних наук, професор Олена Будник  та  кандидат педагогічних наук, доцент Тетяна Близнюк у рамках міжнародного проекту «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (MoPED) програми ЄС Еразмус + КА2 – Розвиток потенціалу вищої освіти (№586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2- CBHE-JP) перебували з навчальним візитом у Кіпрському університеті (м. Нікосія).
Учасники навчальних студій ознайомилися з особливостями організації освітнього процесу та сучасними технологіями навчання у Кіпрському університеті, мали чудову нагоду збагатити свої знання про такі інноваційні форми та інструменти навчання, як: «The Black-box», дослідницьке середовище Go-Lab, програми  Inspiration та Kahoot, електронна навчальна платформа Blackboard, навчальні ігри в режимі онлайн для початкової школи та ін.
Як зауважує керівник академічної групи проекту, професор Олена Будник, колеги з Кіпру поділилися цікавим досвідом використання технологій дослідницького STEAM-навчання (Inquiry Based learning) та конкретним інструментарієм для вивчення  та обговорення проблемних питань онлайн. Зацікавлення у значної частини слухачів викликала демонстрація сучасних обчислювальних технологій навчання математики, приклади використання електронних інструментів викладання у практиці роботи початкової школи. Учасники були залучені до різних видів активності: перегляду відео, аналізу, дискусії, групової роботи, розроблення власної реклами у Padlet, проведення різноманітних експериментів для навчання онлайн тощо. Останній день тренінгів відзначився захоплюючою мандрівкою у світ природи для ознайомлення учасників з методикою використання засобів мобільного навчання, зокрема «glide».
Викладачі отримали корисний досвід для вдосконалення організаційно-змістової частини професійної підготовки майбутніх учителів. Підсумком плідної роботи усіх учасників стало вручення сертифікатів про підвищення кваліфікації.