12 квітня 2018 року в Педагогічному Інституті Ягеллонського університету в рамках угоди про співпрацю відбулася робоча зустріч доктора педагогічних наук, професора кафедри педагогіки початкової освіти Олени Будник та кандидата педагогічних наук Тетяни Близнюк з викладачами кафедри шкільної педагогіки та академічної дидактики Інституту педагогіки Ягеллонського університету (Республіка Польща).
Завідувач кафедри, доктор хабілітований наук педагогічних, професор Анна Сайдак ознайомила гостей з напрацюваннями кафедри щодо проблем академічної підготовки майбутнього вчителя; використання інформаційно-комунікаційних технологій у викладанні, зокрема платформи Moodle; технологій електронного навчання для забезпечення зворотнього зв’язку зі студентами, методики їх оцінювання та ін.
У ході зустрічі обговорено стратегії подальшої наукової співпраці в контексті дослідження колективної теми кафедри «Професійна підготовка вчителя: соціально-педагогічний контекст» (державний реєстраційний номер 0117U003281; науковий керівник – проф. Олена Будник). Предметом обговорення вчених були такі питання: соціально-педагогічні аспекти формування успішної особистості; роботи викладача в умовах інклюзивної освіти; соціальної стигматизації в освіті; навчальної мобільності майбутніх фахівців у контексті соціальної стратифікації суспільства; соціокультурна компетентність педагога та ін. У результаті обговорення було визначено окремі напрями індивідуальної навчальної мобільності та стратегічного партнерства майбутніх фахівців у соціально-психологічному контексті, а також значення міжнародної співпраці педагогічного факультету та Інституту педагогіки Ягеллонського університету.
Доктори соціальних наук Катажина Смотер і Магдалена Свігост наголосили на можливостях спільних наукових пошуків, зокрема підготовки міжнародного наукового проекту. У ході зустрічі в Кракові обговорено питання спільних публікацій викладачів обох університетів та орієнтовні напрями наукової мобільності викладачів і студентів. Викладачі кафедри шкільної педагогіки та академічної дидактики зацікавилися особливостями науково-методичної роботи в українських вишах, а також обговорили питання підвищення якості професійної підготовки майбутніх фахівців, підвищення рівня їх медіаграмотності, а також питання проведення спільних наукових конференцій та семінарів (вебінарів).