Питання якісного проведення виробничої педагогічної практики були предметом обговорення на виробничий нараді, яка відбулася 2.09.2024 року. У її роботі активну участь взяли викладачі кафедри педагогічної освіти та освітніх інновацій педагогічного факультету: проф. Р.Я. Романишин, доц. С.Б. Барило, доц. Довбенко С.Ю., доц. Ілійчук Л.В., доц. М.І. Копчук-Кашецька, доц. Н.Б. Максименко, викл. Вербещук С.В. та студенти ІV курсу денної форми навчання спеціальності 013 Початкова освіта.
Зустріч зі здобувачами освіти носила інтерактивний характер: студенти ставили запитання, ділилися своїми міркуваннями; викладачі давали відповіді та висловлювали пропозиції щодо якісної організації педагогічної практики.
Керівник практики доц. Барило С.Б. зазначила, що студентів ознайомлено з метою й завданнями виробничої практики, змістом та особливостями оформлення звітної документації. Керівниками-методистами було проведено консультації з питань методики вивчення навчальних предметів та особливостей організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти.
Завідувачка кафедри професорка Романишин Р.Я. акцентувала увагу на тому, що виробнича практика спрямована на формування в майбутніх учителів актуальних фахових компетентностей, передбачає закріплення та поглиблення знань, набутих під час навчання. Така форма роботи сприяє поглибленому ознайомленню із системою освітнього процесу в початковій школі, вивченню досвіду планування та проведення уроків, розвиткові умінь аналізувати власну педагогічну діяльність.
Окрім цього. викладачами-методистами було висловлено низку побажань щодо організації якісної педагогічної діяльності в початковій школі та запропоновано різні форми двостороннього зв’язку зі студентами задля досягнення ефективних результатів.
Викладачі побажали студентам успіхів та подальших творчих здобутків на педагогічній ниві!