Нагородження призерів конкурсу есе «Моя академічна (не) доброчесність»

На педагогічному факультеті Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника відбулося нагородження призерів конкурсу есе «Моя академічна (не) доброчесність», проведеного в рамках Тижня науки.

З вітальним словом до присутніх звернулася декан педагогічного факультету професорка Оксана Кондур, яка зазначила, що важливо сприяти формуванню навичок дотримання академічної доброчесності у здобувачів вищої освіти, популяризації академічної етики та толерантності серед студентів і викладачів, активізувати інтерес до актуальних питань щодо формування академічної культури усіх учасників освітнього процесу.

Вітаємо переможців конкурсу есе та їхніх наукових наставників:

Диплом І ступеня

  1. Березовська Ольга– здобувачка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності «Дошкільна освіта».

Науковий керівник – кандидат педагогічних наук, доцент, професор кафедри теорії та методики дошкільної і спеціальної освіти Людмила Олександрівна Мацук.

  1. Озарко Вероніка– здобувачка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності «Початкова освіта».

Науковий керівник – доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри початкової освіти Галина Василівна Білавич.

  1. Порох Христина– здобувачка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності «Соціальна робота».

Науковий керівник – кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Наталія Іванівна Сабат.

 

Диплом ІІ ступеня

  1. Ільків Христина – здобувачка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності «Початкова освіта».

Науковий керівник – кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри початкової освіти Лариса Богданівна Наконечна.

  1. Розметанюк Вікторія– здобувачка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності «Початкова освіта».

Науковий керівник – доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри початкової освіти Ірина Михайлівна Гуменюк.

  1. Богдан Христина– здобувачка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності «Соціальна робота».

Науковий керівник – кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Іванна Василівна Кулик.

  1. Бойчук Євгенія– здобувачка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності «Дошкільна освіта».

Науковий керівник – кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри теорії та методики дошкільної і спеціальної освіти Наталія Володимирівна Захарасевич.

 

 

Диплом ІІІ ступеня

  1. Країло Анна – здобувачка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності «Початкова освіта».

Науковий керівник – кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри початкової освіти Лариса Богданівна Наконечна.

  1. Мельник Ірина– здобувачка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності «Дошкільна освіта».

Науковий керівник – кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри теорії та методики початкової і спеціальної освіти Наталія Володимирівна Захарасевич.

  1. Хоменко Інна– здобувачка другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності «Освітні, педагогічні науки».

Науковий керівник – доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика Наталія Миколаївна Салига.

 

Для журі було непростим завдання оцінити студентські есе, враховуючи оригінальність, креативність, новизну роботи, логічність та послідовність думки обґрунтованість та практичність висновків і пропозицій.

Заступниця декана з наукової роботи, голова журі конкурсу творів есе професорка Оксана Цюняк зазначила, що нині проблема академічної доброчесності серед університетської спільноти є актуальною і на часі. Адже, як показує досвід, реалії сьогодення не завжди сприяють доброчесному вибору, а без якісної освіти неможливо підготувати компетентного, грамотного, конкурентоспроможного на сучасному ринку праці фахівця, професіонала своєї справи. Без сумніву, академічна доброчесність є основою духовної цілісності та моральних цінностей особистості, міцності її характеру. Особливо у період війни, яка триває на території України, одним із основних завдань науково-педагогічних працівників є забезпечення якісного освітнього процесу у закладах вищої освіти, а доброчесність має стати основою освітньої і наукової діяльності.

Студентка спеціальності «Початкова освіта» Озарко Вероніка у своєму есе стверджує, що «академічна доброчесність є однією з основних цінностей освітньої системи, що забезпечує чесність, прозорість і відповідальність у навчанні та дослідженнях. Із самого початку мого навчання я усвідомлювала важливість академічної доброчесності. Власний досвід свідчить про те, що дотримання принципів доброчесності сприяє глибокому засвоєнню матеріалу, розвитку критичного мислення і підвищенню якості освіти. Хоча на цьому шляху можуть виникати труднощі, важливо постійно працювати над вдосконаленням своїх навичок та ставлення до академічної доброчесності. Лише таким чином можна досягти справжніх наукових і освітніх висот, залишаючись чесним і відповідальним студентом та майбутнім професіоналом».

Дякуємо всім учасникам за їхній інтерес до конкурсу та бажаємо не зупинятися у вивченні та дослідженні питань доброчесної поведінки в академічному просторі.