Навчальні студії в Університеті Деусто

Навчальні студії в Університеті Деусто:

міжнародний проект «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (MoPED) програми ЄС Еразмус + КА2 – Розвиток потенціалу вищої освіти, № 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP:

19-23 березня 2018 року в рамках проекту «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (MoPED) програми ЄС Еразмус + КА2 – Розвиток потенціалу вищої освіти, № 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP, відбулося навчання викладачів українських університетів-учасників проекту в Університеті Деусто (м. Більбао, Іспанія). Від нашого університету як грантхолдера участь в тренінгах взяли представники педагогічного факультету: професор Олена Будник – керівник академічної групи проекту в університеті, доктор педагогічних наук; та члени академічної групи: професор Галина Михайлишин – проректор з навчально-методичної роботи, доктор педагогічних наук; доцент Тетяна Близнюк – кандидат педагогічних наук і доцент Оксана Джус – завідувач кафедри професійної освіти та освітніх технологій, кандидат педагогічних наук.

Під час навчання учасники тренінгу ознайомилися із:

  • системою освіти Іспанії та організацією навчального процесу в Університеті Деусто; імплементацією інновацій; методом Case Study в початковій школі, моделлю відкритої школи, представленої у вигляді екосистеми, досвідом роботи з мікро-MOOC;
  • технологіями формування та розвитку комп’ютерного мислення студентів, методикою навчання STEAM через ігрову онлайн платформу STEAM Decks, специфікою та характеристиками блокового програмування на платформі Кodetu;
  • досвідом впровадження навчання онлайн, сервісами електронного середовища, які є доступними для студентів в Університеті Деусто; організацією навчання, побудованого на дослідженнях із використанням віддалених лабораторій; інструментами створення контенту для досліджень;
  • особливостями дослідницького навчання (Inquiry Based learning), засобами оцінювання платформи PLATON, методологією тюнінгу (Tuning) та ключовими компетентностями, якими повинен володіти сучасний учитель;
  • методологією навчання з використанням ігрових технологій, програмою формування медіаграмотності та впровадженням мультикультуралізму в сучасній школі.

Крім того, всі учасники мали можливість попрацювати в соціальній мережі «Social Lab», яка розроблена в Університеті Деусто для демонстрування загроз у соціальних мережах і формування інформаційно-комунікативної культури студентів. Цікавою та змістовною була екскурсія до лабораторії Fab-lab, де учасники проекту мали можливість ознайомитися з її основним призначенням та обладнанням, побачити процес виготовлення виробів за допомогою 3D-принтера. У рамках тренінгів академічна група нашого університету представила власний проект інтерактивного навчання, а також створені українською мовою дослідницькі середовища для онлайн-навчання (http://www.golabz.eu/spaces).

Кожен день тренінгу був надзвичайно інформативним, насичений атмосферою співробітництва та позитивними емоціями. Підсумком плідної роботи усіх учасників стало вручення сертифікатів про проходження навчальних студій. Отриманий досвід викладачі університету зможуть використати у підготовці вчителів до роботи в Новій українській школі.